Embrace

Dit succesverhaal is één van onze “paradepaarden” waar we super trots op zijn.

Niet alleen omdat de resultaten indrukwekkend zijn, maar ook omdat we nauw betrokken mochten zijn bij de “scale up” fase van deze ambitieuze onderneming… 

Over de Klant

Embrace bouwt sociale intranetten en is sinds 2016 maar liefst 3 jaar op rij geëindigd in de Deloitte technology Fast 50 (de snelst groeiende technologiebedrijven van NL). 

De software is (oneerbiedig gezegd) een soort “interne facebook voor grote organisaties” en maakt samenwerking en kennisdeling tussen duizenden medewerkers een stuk makkelijker. 

Toen we elkaar in 2016 ontmoetten, bestond het team uit zo’n 40 medewerkers. En inmiddels zijn ze uitgegroeid tot een internationale dan 100 medewerkers

Doel van de samenwerking

Sinds 2016 zijn wij hun vaste partner voor online marketing. Hun doel was om:

  • Het aantal klanten te verdubbelen 
  • Online marketing in te zetten om meer leads te genereren

De aanpak

Om dit te realiseren, hebben we samen het volgende neergezet:

  • Content marketing & SEO strategie voor meer bezoekers en leads
  • Google ads om bezoekers & leads te realiseren die naar intranet zoeken
  • LinkedIn Ads voor meer bezoekers & leads die binnen het ideale klantprofiel vallen
  • Conversie optimalisatie op de website om meer bezoekers om te zetten in leads
  • Marketing Automation om meer leads te converteren naar klanten

Het resultaat

Het resultaat van onze samenwerking?

"Sinds 2016 werken wij samen met Team Digitaal. Zij hebben ons van 15 naar 100 leads per maand (+670%) geholpen binnen de eerste 3 maanden. Ze ondersteunen Embrace in alle facetten van online marketing: website, Adwords campagnes, Linkedin Campagnes en email marketing. Maar ze denken ook breder mee. Wij vinden onze samenwerking heel prettig en zouden Team Digitaal zeker aanbevelen aan andere bedrijven die willen groeien."
Paul Goedhart
Social Business Adviseur, EmbraceSBS